FANDOM

New Clock Tower

Obecny wygląd Clock Tower

Clock Tower

Stary wygląd Clock Tower

Clock Tower (ang. Wieża Zegarowa) to duża budowla znajdująca się w Snow Forts, zbudowana przez Gary'ego 23 lutego 2007 roku. Zegar pokazuje godzinę w czasie "Penguin Standard Time", czyli czas pacyficzny. Ma na celu ułatwić spotykanie się pingwinomz różnych stref czasowych. Budowla mówi nam też, jaki jest obecnie dzień tygodnia. Z boku wieży jest przymocowany cel, który obraca się po trafieniu śnieżką, w tem sposób napędzając zegar. Jeżeli zegar nie będzie zasilany przez miesiąc, zatrzyma się on, zaś jeżeli w cel nie trafi żadna śnieżka przez rok, zacznie on biec do tyłu. Na ścianie wieży jest również zapisana zakodowana wiadomośc, mówiąca "By G" czyli "Stworzone przez Gary'ego".

CiekawostkiEdytuj

Ice clock

Brakująca częśc z misji 7

Cp256

Clock Tower na karcie Card-Jitsu

  • Clock Tower zostało popsute 17 kwietnia 2008 roku przez Herberta, i w efekcie zamiast godziny na zegarze widniał dzień, wydarzenie, czasami również symbole matematyczne. W misji #7 Herbert zabrał główne koło zębate, które agenci musieli zastąpić nowym, wykonanym przez żółtego Puffla z lodu. Pozostałe części, rozrzucone po całej wyspe, agenci musieli znaleźć.
  • Pod koniec misji #8 oddajesz główne koło zębate Gary'emu, a ten oddaje ci część wykonaną z lody w misji #7.
  • Zegar będzie napędzany tylko przez śnieżki zlepione ze śniegu znajdującego się w Snow Forts
  • Jeżeli cel przy wieży zostanie popchnięty płetwą, z czubka wieży wyskoczy potwór na sprężynie.
  • Za rzucenie 10 śnieżek w cel można zdobyć stamp.
  • Istnieje karta do Card-Jitsu z Clock Tower. Znajduje się ona w Water Booster Deck. Godzina na zegarze na tej karcie to 10:24
    • Na wszystkich ilustracjach w książkach na których jest Clock Tower, godzina na zegarze to zawsze 10:24. To możliwe odwołanie to faktu, że Club Penguin powstało 24 października.
  • Gary nie nazwał tego wynalazku "Clock Tower 3000", mimo że zawsze dodaje "3000" do swoich udanych wynalazków.

ImprezyEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki