FANDOM

StampsEdytuj

Stamps (pol. znaczki) to specjalne nagrody dostępne od 26 lipca 2010 roku. Znaczki można zdobyć grając w gry oraz poprzez pracę w zespołową z innymi pingwinami. Dostępne są 4 poziomy trudności znaczków: Łatwy (zielona), średnie (żółty), ciężkie (niebieskie) i ekstremalne (czerwony). Niektóre z nich są dla wszystkich pingwinów, a niektóre są tylko dla Memberów. Obecnie dostępne są  352 znaczki .Stamp Book służy do zbierania znaczków. Każdy pojedynczy pingwin ma swój Stamp Book. Memberzy mogą zmieniać okładkę.  Możesz wyświetlać tylko 6 znaczków i pinów na okładce swojego Stamp Booka. Można przeglądac i polecać swoje znaczki innym. Większość pingwinów korzysta z tej funkcji, aby pokazać "jakie niemożliwe" znaczki zyskali.

W Stamp Booku, znaczki są podzielone na 4 sekcje ogólne. Niektóre z tych sekcji mają również podsekcje. Na przykład, w rozdziale "gier", są podsekcje przeznaczone do poszczególnych gier. Sekcja "Wydarzenia" miała tylko jeden podrozdział , ale jeden (Characters) został dodany  sierpniu 2010 roku.

Ponadto, każdy rozdział ma swój własny projekt. Znaczki gier są w kształcie sześciokąta, Video Game  są w kształcie trapezu, znaczki Activities są owalne, a Events są ksztatu trójkątnego.

Dalsza część wkrótce ;)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki