FANDOM

Rockhopper and the Stowaway (ang. "Rockhopper i Pasażer na gapę") to książka w Book Roomie która została wydana w marcu 2007 r. przez jedyne wydawnictwo w Club Penguin, Snowball Press. Głównymi bohaterami są w niej Bambadee i Rockhopper . Yarr również jest wspomniany w tej książce. Z tylu tej książki możesz znaleźć Friendship Bracelet.
229px-Rockhopper and the Stowaway

Okładka książki

TreśćEdytuj

Pewnego dnia, Rockhopper studiował swoje wykresy gdy nagła chęć na cream soda burzy jego skupienie. Szukając nowej beczki pod pokładem, zauważył dwie płetwy wystające za jedną ze starych skrzyń ze skarbami. Rockhopper mówi pingwinowi, którym okazuje się być niejaki Bambadee, że odwiezie go najbliższego ranka z powrotem do Club Penguin. Gdy pirat wraca do swojej kajuty bo kontynuować pisanie, Bambadee decyduje się przebrać się za ducha, by Rockhopper pozwolił mu zostać. Jednakże opaska, którą miał na płetwie zdardziła go. Pingwin wyjaśnia następnie Rockhopperowi, że inne pingwiny wyśmiewały się z niego z powodu jego opaski i śmiesznego imienia. Pirat przekonuje Bambadee'ego, żeby ten dał drugą szansę swoim przyjaciołom. Kiedy Migrator przybija do Dock, Rockhopper i Bambadee żegnają się z sobą and they part ways. Gdy pirat powraca do Club Penguin parę tygodni później, Bambadee podchodzi do niego i opowiada mu co robił przez czas jego nieobecności. Książka kończy się pochwałą odwagi Bambadee'ego.

CiekawostkiEdytuj

  • Bambadee jest wspomniany w prawdziwej książce Stowaway! Adventures at sea!.
  • To pierwsza książka dodana doBook Roomu.
  • To druga książka napisana przez Rockhoppera.

GaleriaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

SWFEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki