FANDOM

Puffle Roundup
Puffleroundup
Informacje
Gracze 1
Lokacja minigry Snow Forts (14 grudnia, 2005 - 24 lutego, 2006)
Plaza (24 lutego - 17 marca, 2006)
Pet Shop (17 marca, 2006 - obecnie)
Data Powstania December 14, 2005

Puffle Roundup to mini-gra w Club Penguin znajdująca się w Pet Shopie. Celem gry jest zebranie wszystkich Puffli do zagrody. W tym celu gracz używa swojego kursora myszy, od którego zwierzątka uciekają i zagonić je. Na ukończenie gry gracz ma 120 sekund. Wynik równy jest od liczbie puffli znajdujących się w zagrodzie pomnożonej przez liczbę pozostałych sekund i podzielonej przez 10. Jeśli jakiś Puffel wybiegnie poza obszar gry, ucieknie i nie bedzie możliwe zagonienie go do zagrody. W grze wystepowały kiedyś wszystkie rodzaje puffli poza czerwonym. Czerwony puffel został dodany wraz z aktualizacją która spowodowała, że na grze zarabiało się dwukrotnie więcej coins. Puffle Roundup nie jest zbyt popularną grą z powodu czasu trwania, ale jest jedną z najbardziej wydajnych jesli chodzi o ilość zarabianych coins.

Gra pierwotnie znajdowała się w snow Forts, gdyż tam znaleziono pierwsze puffle. Później przeniesiono ją do Pet Shop.

Rodzaje PuffliEdytuj

Każdy Puffel jest bardziej lub mniej czuły na kursor (uciekają na określony dystans od kursora). Oto lista Puffli od najmniej czułego do najbardziej czułego:

  1. Biały
  2. Niebieski
  3. Pomarańczowy
  4. Czarny
  5. Fioletowy
  6. Czerwony
  7. Różowy
  8. Zielony
  9. Brązowy

Żółte puffle mogą być i szybkie, i wolne.

BłędyEdytuj

  • Niegdyś istniał powazny błąd w grze powodujący wyrzucenie gracza z servera w przypadku ukończenia wszystkich 3 rund. Ten błąd został już naprawiony.

CiekawostkiEdytuj

  • Obszar Puffle Roundup jest bazowany na wyglądzie Snow Forts z Penguin Chat 3.
  • Puffle w tej grze zachowały swój stary wygląd, pomimo aktualizacji.
  • Często nowe puffle, jeszcze niedostępne w sprzedaży, pojawiają się w tej grze (np. biały Puffl)

GaleriaEdytuj

SWFEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki