FANDOM

Pet Shop
Pet Shop 2011-present.png
Informacje
Gdzie Sklep znajdujący się po lewej strony w Plaza
Otwarty 17 marca 2006 roku
Zamknięty wciąż otwarty
Mini gry Puffle Roundup,
Puffle Launch,
Pufflescape
ID 310
Opis przewodnika
"Here's the Pet Shop
Lets buy festive hats for our puffles
Our pets can explore in Pufflescape...
...or blast off in Puffle Launch!"

Pet Shop znajduje się w Plaza, po lewej stronie The Stage. W środku gracze mogą kupować Puffle, jedzenie i meble dla nich. Można tu również zagrać w Pufflescape, Puffle Roundup i Puffle Launch. Podchodząc do zagrody z Pufflami lub klikając na wiszącą obok tablicę otwiera się quiz, który pomaga wybrać idealnego Puffla dla gracza. Każdy Puffel kosztuje 800 coins. Klikając na fioletowa książke znajdującą się obok Puffli otwiera się Puffle Catalog, gdzie można kupić meble i jedzenie dla zwierzątek.

Aby zagrać w Puffle Roundup należy przejsc przez drzwi z napisem "Employees" ("pracownicy"). Żeby zagrać w Puffle Launch należy podejsć do dużej armaty stojącej w rogu sklepu, a żeby zagrać w Pufflescape trzeba podejść do przezroczystej piłki znajdującej się niedaleko od wejścia do sklepu.

HistoriaEdytuj

Pet Shop został otwarty w Plaza 17 marca 2006 roku. Puffle Roundup zostało tu przeniesione ze Snow Forts. Można było wtedy kupić tylko cztery rodzaje Puffli: Niebieskie, Zielone, Różowe i Czarne. W ciągu ostatnich kilku lat odkryto nowe rodzaje Puffli i dzisiaj dostępnych jest ich 11: Niebieskie, Zielone, Różowe, Czarne, Fioletowe, Czerwone, Żółte, Białe, Pomarańczowe i Tęczowe.

7 marca 2011 roku Pet Shop został przemodelowany i otrzymał nowy, ulepszony wygląd. Wtedy też rozpoczęto tworzenie minigry Puffle Launch

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy budynek który został całkowicie przemodelowany, gdyż posiada tylko jedno piętro. Drugim całkowicie odnowionym budynkiem było Arcade.
  • Obrazek Puffla na podłodze zmienia się w zależności z jakim Pufflem jesteś w tym momencie.
  • Jeśli zbliżysz kursor myszy do armaty znajdującej się poza Pet Shopem, wyjdzie z niej czerwony Puffel.
  • Po renowacji sklepu, rzadko był on specjalnie dekorowany z okazji imprez.

ImprezyEdytuj

PinyEdytuj

GaleriaEdytuj

SWFEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki