FANDOM

Spy phone Archiwizowane
Ten artykuł opowiada o zdarzeniu, które trwało przez pewien czas lub już nie trwa w Club Penguin.

Penguin Play Awards '09
No Image
Informacje
Tylko memberzy  ?
Kiedy  ?
Darmówki Statuetka(m)
Gdzie Wyspa Club Penguin
Sławy  ?

Penguin Play Awards, to Impreza memberska, która odbyła się w dniach 20.03-9.04 To pierwsze takie wydarzenie w Club Penguin, więc wszyscy nie mogli się doczekać. Można było tam spotkać Garego, Ciocię Arctic, Penguin Band i Cadence. Memberzy mogli być na gali w The Stage, gdzie impreza odbędzie się najhuczniej, niestety non-membersi mogą zaledwie popatrzeć na czerwony dywan na zewnątrz. Jednakże, The Stage zostało udostępnione nonom, dzięki czemu także oni mogli spotkać sławy Club Penguin. Darmówką dla membersów była statuetka. Mimo iż, gracze darmowi mogli widzieć Plazę, Impreza uznawana jest za member-only.

O imprezie Edytuj

W Stage pokazywany był film o pięciu najlepszych przedstawień, wybranych w sondzie. Za to za sceną (Backstage) odbywało się Talk-show i charakteryzacja. Znajdowały się tam również statuetki. Najlepsze z nich to: Quest for the Golden Puffle, Ruby and the Ruby, Squidzoid vs. Shadow Guy & Gamma Gal, Fairy Fables i Penguins that Time Forgot.

Darmówki Edytuj

Galeria z imprezy Edytuj

Galeria z przygotowań Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki