FANDOM

Spy phone Archiwizowane
Ten artykuł opowiada o zdarzeniu, które trwało przez pewien czas lub już nie trwa w Club Penguin.

Mountain
800px-TheGreatSnowRace-Mountain
Informacje
Gdzie Toughest Mountain
Otwarty 12 sierpnia 2010
25 sierpnia 2011
Zamknięty 19 sierpnia 2010
31 sierpnia 2011
Mini gry Brak
ID  ?
Opis przewodnika
2010
"We're at the Mountain! This doesn't look too easy. We'll have to work together to find a way... to get to the other side..."
2011
"We're at the Mountain! The Sled Race must be close. Let's work together to find a way... to get the other slide... I mean side!"

Mountain to specjalne imprezowe pomieszczenie dostępne podczas Mountain Expedition i Great Snow Race. W tym miejscu należy rozwiązać zagadkę, aby pójść dalej. Podczas Great Snow Race znajdowało się tu przejście do Laser Maze, tylko dla agentów EPF.

Zagadka Edytuj

Aby przejść dalej, należało stworzyć sobie przejście przez przepaść. By to zrobić, najpierw najeżdżamy myszką na topór. Spadnie nań śnieg. Następnie klikamy na gałązkę obok. Klikamy na nią jeszcze cztery razy, aż usunie śnieg z toporka. Klikamy na niego, a potem jeszcze dziewięć razy także na toporek, aż konar drzewa się nie przewróci. Rzucamy śnieżka na wiszące sople, aż spadną na "lodową katapultę", która wystrzeli drewno w górę i spadnie nad przepaśćią, tworząc przejście.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki