FANDOM

Spy phone Archiwizowane
Ten artykuł opowiada o zdarzeniu, które trwało przez pewien czas lub już nie trwa w Club Penguin.

Medieval Party 2009
Tree forts
Informacje
Tylko memberzy Nie
Kiedy 8 maja - 17 maja 2009
Darmówki Wizard Hat
Gdzie Wyspa Club Penguin
Sławy Brak

Medieval Party 2009 była powtórką imprezy z poprzedniego roku. Jednakże dla memberów przygotowano osobny Medieval Catalog z dodatkowymi rzeczami, oraz Knight's Quest. Za to non-memberzy dostali powtórkę Wizard Hat. Ale dekoracje były wręcz świetne! Część elementów zostało powtórzonych z poprzedniego roku, jak Town, czy Mountain, oraz powtórzono Tree Forts, lecz Gift Shop został całkowicie zmieniony na market! Była to pierwsza zmiana w tym pomieszczeniu na imprezę.

DekoracjeEdytuj

Coffee Shop i Book Room zostały udekorowane z wielkim rozmachem, w stylu kawiarnii królewskiej, podobnie Pizza Parlor. Pet Shop, z kolei zmienił się w stajnię dla Puffli. Wyglądało to dość śmiesznie. Komicznie wyglądało też Ski Village, gdzie wymieszanyc zostało parę styli, i kiepsko to w efekcie wyglądało. Wiele innych pokoi zostało powtórzonych. Smok oczywiście rezydował w Kopalnii, a Knight's Quest można było rozpocząć w Cave, obok ogromnej góry złota.

DarmówkiEdytuj

GaleriaEdytuj