FANDOM

Keeper of the Boiler Room
Keeper of the Boiler Room2
Informacje
Pełne Imię Keeper of the Boiler Room
Gatunek Puffle
Stanowisko Keeper of the Boiler Room
Pojawienie się W Night Clubie
Kolor Zielony
Ubrania Brak
Krewni Nie wiadomo
Przyjaciele Cadence, RodgerRodger, Lolz
Można spotkać? Tak (w Night Clubie)

Keeper of the Boiler Room (ang. Keeper z Boiler Room) jest małym zielonym Pufflem. Został znaleziony na głośniku w prawym dolnym rogu w Night Clubie. W książce Truth or Dare pingwin o imieniu RodgerRodger ośmielił się zostać w Boiler Roomie. Zobaczył tam zielonego Puffla, ponoć "Keepera". Teraz to zielone zwierzę siedzi i tańczy na głośniku, przez który można przejść z Night Clubu do Boiler Roomu.

HistoriaEdytuj

  • Keeper of the Boiler Room przeniósł się na Ice Rink w połowie lipca 2008 roku i cały czas blokował krążek. Trzymał on krążek z dala od pingwinów, Moderatorzy Club Penguin powinni to naprawić.
  • Od 4 do 11 marca 2010 roku, Keeper of the Boiler Room tajemniczo zniknął wraz z Keeper of the Stage, Pufflem Rockhoppera (Yarrem), Pufflami Aunt Arctic i wieloma innymi. Potem okazało się, że zostały złapane w środku Mine, kiedy Rory oraz inne pingwiny budowały nowe tunele. Później w tym miejscu zostało umieszczone światło z gry Puffle Rescue.
  • Podczas imprezy Puffle Party 2012 Keeper of the Boiler Room został zastąpiony Fioletowym Pufflem.
  • Podczas imprezy Make Your Mark: Ultimate Jam, Keeper został zastąpiony Pufflem zwanym Dubstep.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki