FANDOM

"Penguin Times" - to gazeta, w której znajdują się informacje na temat Club Penguin - nadchodzących imprez, nowych katalogów, miejsc w całej krainie i tzw. newsletter, czyli strona, gdzie pingwiny pytają się główną redaktorkę tej gazety - Ciocię Arctic na różne tematy. Jest również strona, na której prezentuje się dzieła pingwinów.

Gazeta

Nazwa gazety.

Historia Edytuj

Wcześniej w gazecie, nie było wielu działów i nie od razu przyłączyła się do niej Ciocia Arctic. Wcześniej, gazeta zawierała jedynie podstawowe informacje, a dziś mamy już newsletter, przewodnik po CP i inne. Niezmiennie, pięć wcześniejszych wydań przechowuje się w Boiler Room. Przed otwarciem Lighthouse, można było kupić w niej koszulkę w biało-czerwone pasy (uznawana wśród polskich graczy za patriotyczną), natomiast w Święta Bożego Narodzenia w 2006 roku, można było kupić specjalny Pin na tą okazję.

Gazeta dzisiaj Edytuj

Dziś gazeta ma już powyżej 350 wydań i długą historię. Często znajdują się w niej sekrety, a niektóre są w niej wyjawiane. A niektóre plotki nadawane przez pingwiny się sprawdzają...

Gazetowe wydania Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki